Имам една теория - караш с 140, пускаш по инерция.......оборотите заковават 1100 или по малко, което е нормално да са по високи, било уж опция на екуто да да е живо сервото и хидрото......обаче караш от 140 и с освобождаването от скорост спираш и започва клатене на обороти.......сервото е свързано с входящия колектор, и ако клапанчето в края на маркучето е кофти, или там някъде има някакъв теч(за който по принцип не се гледа, щото видите ли е на сервото), или по принцип цялото серво вече се е скапало, щото не мисля че е вечно, и сместа започва да се бърка и минават 3-4-5-6 клатения от 700 - 1000 оборота докато екуто опрай нещата и нормализира сместа.....
Щото логично погледнато доста 156 почват да клатят при спиране, а не при пускане по инерция......каква е разликата - натискат се сприрачки.....
Щото логично погледнато доста 156 почват да клатят при спиране, а не при пускане по инерция......каква е разликата - натискат се сприрачки.....
Comment